Énchenos de orgullo destacar como unha compañía xeradora de emprego que, en moitas ocasións, brinda a primeira oportunidade laboral a mozos e mozas que atopan en GADISA Retail a capacitación e experiencia necesarias para crecer profesional e persoalmente.
Ademais, en GADISA Retail coidamos o talento dos nosos profesionais, proporcionándolles motivación, formación e a oportunidade de continuar enriquecendo a súa experiencia laboral mediante a promoción interna dentro da compañía. Desta forma, os traballadores afrontan novos retos profesionais e persoais, e adquiren novas capacidades que benefician o seu desenvolvemento. En 2019, rexistramos 316.
Mostrámonos especialmente abertos a colaborar con programas de prácticas laborais de diferentes asociacións e entidades, como universidades, institutos e outros centros da nosa contorna. En 2019 acollemos 315 alumnos procedentes de diversas institucións, como Cesforem, IES Alfredo Brañas, Cáritas, Fundación Nortempo, CIFP Rodolfo Ucha Piñeiro, IES Canido e Concello da Coruña e de Santiago, entre moitas outras.
Tamén continuamos co noso compromiso coa formación ocupacional, acollendo 129 alumnos nos nosos puntos de venda para ensinarlles o funcionamento das seccións, a reposición e a atención en caixas. A maioría deles finalizan o seu período de prácticas incorporándose á familia de GADISA Retail.
Participamos activamente en proxectos para promover a empregabilidade de colectivos con dificultades para a inserción laboral, como o Programa Integrado de Emprego de Ferrol ou o Inserta 6, así como as Lanzadeiras de Emprego de Galicia ou a Feira de Emprego da Cámara da Coruña. Tamén formamos parte do Programa CLARA para a inserción de mulleres en situación de extrema vulnerabilidade.
En GADISA Retail fomentamos o respecto, o apoio e a inclusión de colectivos con diversidade funcional ou en circunstancias de exclusión social.
Creamos oportunidades laborais para estes grupos e preocupámonos por xerar para eles un ambiente e desenvolvemento óptimos. Por iso, realizamos actividades co Concello da Coruña, a Cruz Vermella ou a Fundación Paideia para a inserción de persoas con diversidade funcional no mundo laboral.
Co obxectivo de fomentar unha contorna laboral cómoda e saudable onde o noso persoal poida desenvolver a súa profesión dunha forma segura e eficaz
Ademais de coidar a saúde e a seguridade dos nosos traballadores, preocupámonos polo seu benestar emocional e a súa satisfacción persoal. Propiciamos un contorno atractivo, diverso e incluínte onde predomine un bo clima laboral que favoreza o sentido de pertenza dos nosos empregados, a súa identificación cos valores da compañía e, en definitiva, a contribución aos obxectivos de GADISA Retail.
Neste sentido, favorecemos a conciliación da vida laboral e persoal do noso equipo ofrecéndolles aos nosos empregados horarios adaptados ás súas obrigas familiares. En 2019 adaptamos o horario do 7% do noso cadro de persoal (536 traballadores) ás súas necesidades familiares, favorecendo a conciliación das súas responsabilidades profesionais e persoais. As persoas que integran o equipo de GADISA Retail tamén teñen ao seu acceso unha serie de beneficios sociais, mediante o uso da súa tarxeta Mundo GADISA. Estes consisten en descontos e promocións especiais en hoteis, clínicas de fisioterapia, aseguradoras e outros moitos servizos.
Concedémoslle especial atención á loita contra o acoso laboral, mediante a estrita aplicación dos procedementos de actuación ante as posibles denuncias por casos de acoso. Dispoñemos dun protocolo formal, que é xestionado pola Subcomisión de Acoso, e dun procedemento informal, que dá lugar a unha mediación directa entre as partes implicadas.
Os nosos traballadores son un piar fundamental de GADISA Retail, e por iso nos comprometemos a velar polo seu benestar e desenvolvemento profesional, contribuíndo tamén ao seu enriquecemento persoal.
O desenvolvemento de coñecementos e a mellora no desempeño dos nosos profesionais sempre son unha prioridade. Por iso, apostamos constantemente pola súa formación continuada, promovendo o seu crecemento integral a nivel persoal e profesional, ampliando a súa capacitación nas súas respectivas funcións, tanto nos puntos de venda como nos centros loxísticos e servizos centrais. Durante 2019 dedicamos máis de 16.000 horas a formación continua impartidas a máis de 3.000 empregados de tendas, almacéns e servizos centrais. Por outra banda, tamén se realizaron sesións de capacitación inicial para máis de 2.000 traballadores.